الونڈرا 2

الونڈرا 2

الونڈرا 2: ایک نیا لیجنڈ شروع ہوتا ہے ، ارنڈورہ 2 ما شنکا کوئی نازو ، الونڈرا 2: اسرار آف جادو ارتقا) ایک ایک عمل کردار ادا کرنے والا کھیل ہے جس کو میٹرکس سافٹ ویئر نے سونی پلے اسٹیشن کے لئے تیار کیا ہے۔ [1] اسے جاپان میں ایس سی ای آئی اور ایکویژن نے دنیا بھر میں شائع کیا تھا۔

الونڈرا 2

اس کے پیشرو ، الونڈرا کے برعکس ، الونڈرا 2 میں ایک 3D شکل نظر آتی ہے جو پہیلیاں کی ایک نئی دنیا کھولتی ہے۔ نیز ، اس کے عنوان کے باوجود ، الونڈرا 2 اسٹینڈ ایکوئل ہے ، اور اس کا اصل سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ اس میں ایک بالکل نئی کہانی ہے جس میں کرداروں کا ایک مختلف مجموعہ ہے ، جس میں مرکزی کردار ، چکمک شامل ہیں۔ الونڈرا کی تاریک کہانی کے مقابلے میں ، الونڈرا 2 میں زیادہ ہلکے دل کی کہانی ہے۔

گیم پلے

الونڈرا 2 ایک ایکشن رول ادا کرنے والا کھیل ہے جس کا ماحول تھری ڈی میں ہے ، کردار کو ہر سمت میں منتقل کیا جاسکتا ہے ، اور کیمرہ دستی طور پر 360 ڈگری گھمایا جاسکتا ہے۔ گیم پلے میں دشمنوں سے لڑنے ، کردار این پی سی ، پہیلی حل کرنے ، پلیٹ فارمنگ ، اور ایکسپلوریشن کے ساتھ تعامل ہوتا ہے۔ کہانی کو متن کے ذریعہ پیش کیا گیا ہے اور آواز کا اظہار کیا گیا ہے۔

یہ کھلاڑی ایک نوجوان تلوار باز اور خاموش فلم کا مرکزی کردار فلنٹ کو کنٹرول کرتا ہے۔ چکمک دشمنوں سے لڑنے کے لئے تلوار استعمال کرتا ہے اور اس نے ڈھال اٹھائی ہے جس سے نقصان کو غیرمعمولی نقصان ملتا ہے۔ دونوں کے مضبوط ورژن پورے کھیل میں قابل حصول ہیں۔ چکمک اپنی تلوار ، جو کمبوس کے نام سے جانا جاتا ہے کے لئے پے در پے اضافی ہڑتالیں بھی سیکھ سکتا ہے ، جس میں پہیلی پیسیز نامی اشیاء جمع کرکے اور لارڈ جیہن کردار کے ساتھ تبادلہ کیا گیا۔ اس کھیل میں منفرد جادوئی رنگ کی اشیاء بھی پیش کی گئی ہیں جو چکمک کو خصوصی اختیارات دیتی ہیں جیسے صلاحیتوں کو جگہ پر تیرنے یا مضر لاوا سے گزرنے کی صلاحیتیں۔

کہانی

الونڈرا 2 کی کہانی ورونا کی بادشاہی میں قائم ہے۔ میفسٹو ، ایک طاقتور جادوگر انسانوں کو قابو کرنے اور جانوروں کو بے دماغ ، متشدد مشینوں میں تبدیل کرنے کے لئے جادوئی ونڈ اپ کی چابیاں استعمال کررہا ہے۔ چکمک ایک سمندری ڈاکو شکاری ہے جو غداری کا خواہاں تھا ، اور وہ سمندری ڈاکووں کے پیچھے ہے جس کی وجہ سے اس کے والدین کی موت واقع ہوتی ہے۔

اس کھیل کا آغاز فلائٹ سے اڑان بھرنے والی ہوائی جہاز میں گھسنا ہے۔ اندر ، اسے پتا ہے کہ جہاز پر ہیومنائڈ روبوٹ موجود ہیں۔ ان کی پیٹھ سے پھوٹ پھوٹنے والی واضح چابیاں ہیں اور ان کی تقریر سمجھ سے باہر ہے۔ اس کے علاوہ جہاز میں تین قزاقوں کا کنبہ ہے: زیپو ، البرٹ اور روبی۔ ان کی گفتگو پر چکمکیاں چھپ گئیں اور اس کا تذکرہ کیا گیا ہے کہ میفسٹو ایک ایسی ٹکنالوجی کے ذریعہ “مکینیکل مین” تشکیل دے سکتا ہے جسے صرف وہ سمجھتا ہے۔ بیرن ڈیاز ، جو میفسٹو کی بے اعتقادی ہے ، قزاقوں پر نگاہ رکھے ہوئے کام کرتا ہے۔

الونڈرا 2

چکمک دریافت کیا گیا اور اس پر حملہ زپپو نے کیا۔ نتیجے میں ہونے والی جنگ جہاز کے اندرونی حص damaوں کو نقصان پہنچاتی ہے اور اس کے تباہ ہونے کا سبب بنتی ہے۔ چکمک سمندر میں گرتا ہے اور ساحل پر دھوتا ہے جہاں اسے ایک دیہاتی مل جاتا ہے اور اسے اندر لے جاتا ہے۔ صحت یاب ہونے کے بعد ، وہ شہزادی الیکسیا سے ملتا ہے اور اس کے ساتھ افواج میں شامل ہوتا ہے۔ الیکسیا وضاحت کرتی ہے کہ اس کا والد لاپتہ ہے اور وہ جانتی ہے کہ بیرن ڈیاز نے قزاقوں کو اس سے چھٹکارا پانے کے لئے استعمال کیا۔

ناقابل تسخیر ثبوت کے لئے ان کی تلاش میں ، فلنٹ اور الیکسیا میپیسٹو کا مقابلہ کرتے ہیں ، اس کی مکینیکل مکروہات سے لڑتے ہیں ، اور مشتبہ “چرچ آف دی کی” کی تحقیقات کرتے ہیں۔ آخر کار انھیں میفسٹو نے حراست میں لیا اور سمندر کے ذریعہ ورونا لے گئے۔ چکمک کو تختوں پر پھینک دیا جاتا ہے ، لیکن وہ زندہ بچ جاتا ہے اور بیرن ڈیاز کا مقابلہ کرنے دارالحکومت پہنچ جاتا ہے۔ بیرن الیکسیا کی زندگی اور کاموں کو خطرہ میں ڈالتی ہے تاکہ اس کی حفاظت کے بدلے میں تین اوشیشوں کو بازیافت کرے۔ چکمک کو ان تین قزاقوں کی مدد کی فہرست میں شامل کیا جاتا ہے جن سے اس سے پہلے ملاقات ہوئی تھی: زیپو ، البرٹ اور روبی۔ کھنڈرات میں داخل ہونے میں وہ اس کی مدد کرتے ہیں۔ چکمک کھنڈرات سے گزرتا ہے اور تینوں اوشیشوں کو حاصل کرنے کے لئے اپنے قدیم سرپرستوں سے لڑتا ہے۔

چکمک بیرن ڈیاز کو لوٹتا ہے اور اوشیشوں کی فراہمی کرتا ہے ، اور بیرن انہیں ورونا کے کھوئے ہوئے خزانے کی تلاش میں ایک ٹاور میں داخل ہونے کے لئے استعمال کرتا ہے۔ میفسٹو بیرن کے اندر جاتا ہے اور دیوار پر دیوار پڑھتا ہے۔ انہوں نے وضاحت کی ہے کہ دیوار پر ہدایات کا ایک سیٹ موجود ہے اور ہدایات مکمل ہونے سے پہلے ہی ایک اور اولیت کی ضرورت ہے۔ چکمک کو ایک چوتھی اوشیش بازیافت کرنے کا حکم دیا گیا ہے اور وہ اوشیشوں کی تلاش میں مزید خندقوں سے لڑتا ہے۔ راستے میں ، اس کو ٹیریون نامی ایک غلام ڈریگن سے ملتا ہے۔ چکمک نے اسے آزاد کیا اور ڈریگن اسے واپس ورونا لے گیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *