ایلڈر اسکرلز II: ڈگر فال

ایلڈر اسکرلز II: ڈگر فال

اایلڈر اسکرلز II: ڈگر فال فالایکشن رول پلیینگ ویڈیو گیم ہے جسے شائع اور تیار کیا گیا ہے جسے بیتیسڈا سافٹ ورکس نے تیار کیا ہے۔ ایلڈر اسکرلس سیریز کا دوسرا کھیل ، اسے 20 ستمبر 1996 کو جاری کیا گیا۔ ایلڈر اسکرلس فرنچائز کی پندرہویں برسی منانے کے ایک طریقہ کے طور پر ، 9 جولائی ، 2009 کو اس کھیل کو بیتھسڈا کی ویب سائٹ پر ڈاؤن لوڈ کرنے کے لئے مفت کیا گیا تھا۔ [1 ]

گیم پلے

ایلڈر اسکرلس سیریز کے دوسرے کھیلوں کی طرح ڈگر فال بھی تیمرئیل کے افسانوی براعظم پر ہوتا ہے ، جس میں یہ کھلاڑی ہائی راک اور ہیمر فیل کے صوبوں کے درمیان سفر کرسکتا ہے۔ سبھی ایلڈر اسکرلز گیمز کی طرح ، کھلاڑی کو کوئسٹ لائنز پر عمل کرنے یا مخصوص کردار کے کرداروں کو پُر کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی ہے ، جس سے کھلاڑی کو یہ کھیل کھیلنے کی اجازت ہوتی ہے کہ وہ کس طرح فٹ نظر آتے ہیں۔

ایلڈر اسکرلز II: ڈگر فال

 

اس کھیل میں 15،000 سے زیادہ شہروں ، قصبوں ، دیہاتوں ، اور دریافت کرنے کے لئے کردار کے خندق کو شامل کیا گیا ہے ، جو مکان خریدنے کے دوران کھلاڑی کو بہت سے اختیارات فراہم کرتا ہے۔ دنیا کو تلاش کرنے کے علاوہ یہ کھلاڑی متعدد گلڈز ، احکامات اور مذاہب میں شامل ہوسکتا ہے۔ کھلاڑی کے کرنے کے ل unique سبھی منفرد سوالات اور کاموں کے ساتھ۔ ان تنظیموں میں شامل ہونا اور اس میں حصہ ڈالنے سے کھلاڑی کو کھیل کی دنیا میں مقام حاصل ہوسکے گا اور شہرت حاصل ہوسکے گی ، جس سے اس پر اثر پڑتا ہے کہ غیر پلے لائق کردار (این پی سی) اور دوسرے دھڑے کھلاڑی کو کس طرح دیکھتے ہیں۔ ڈگر فال میں ایک انوکھی خصوصیات خصوصیت ہے کہ کھلاڑی کھیلوں کے ہجے تخلیق کے نظام کو استعمال کرتے ہوئے اپنے منتر بنانے کی صلاحیت رکھتے ہیں ، جو میجز گلڈ میں شامل ہو کر کھلا ہے۔ کھلاڑی کو مختلف اثرات کے ساتھ اپنی مرضی کے مطابق منتر پیدا کرنے کی اجازت دیتا ہے ، کھیل خود بخود منتخب کردہ اثرات کی طاقت کی بنیاد پر جادو کی جادوئی لاگت پیدا کرے گا۔ اسپیل تخلیق کی طرح ہی ساز و سامان تیار کرنے کی صلاحیت ہے۔ کھلاڑی طرح طرح کے سازوسامان تیار کرسکتا ہے یا تلاش کرسکتا ہے۔ کھلاڑیوں میں ویمپائر ، ویئروولف ، یا ویربوئر بننے کی صلاحیت بھی ہوتی ہے۔

جنگی نظام ہنگامے کی سوئنگ کی سمت اور اثر کا تعین کرنے کے لئے ماؤس کی نقل و حرکت کا استعمال کرتا ہے۔ ڈگر فال میں دشمنوں کی ایک بہت سی رینج شامل ہے۔ سب سے مضبوط شیطانی دایدرا ہونے کی وجہ سے ، جو ان دائروں سے گذرنے کو مشکل بنا سکتا ہے۔ کھیل کو ختم کرنے کے ل the کھلاڑی کو کھیل میں موجود 47 استحصالی علاقوں میں سے کم از کم 6-8 وزٹ کرنا چاہئے۔

ترقی

ایلڈر اسکرلز II پر کام: مارچ 1994 میں ارینا کی رہائی کے فورا بعد ہی ڈگر فال شروع ہوا۔ [2] اس منصوبے میں دیکھا گیا کہ ٹیڈ پیٹرسن نے لیڈ گیم ڈیزائنر کا کردار تفویض کیا ہے۔ [3] اصل میں مورن ہولڈ []] کے عنوان سے اور موورونڈ میں ترتیب دیا گیا ، اس کھیل کو بالآخر تمریئیل کے شمال مغرب میں واقع ہائی راک اور ہیمر فیل صوبوں میں منتقل کردیا گیا۔

1994 کے وسط تک ڈگرفال نیا نام تھا۔ [5] ڈویلپرز نے پہلے اس کو ارینا اور ایک یا دو اور کھیلوں کے ساتھ جوڑنے کا منصوبہ بنایا تھا جیسا کہ مائٹ اور جادو: ورلڈ آف زین ، [4] کے ساتھ کیا گیا تھا ، لیکن ایرینا کے تجربے کی بنیاد پر مبنی نظام کو ایک ایسی جگہ سے تبدیل کر دیا گیا جس نے کھلاڑی کو حقیقت میں ان کے کردار ادا کرنے کا بدلہ دیا۔ کردار. [2] ڈگرفال ایک بہتر کردار سازی انجن سے آراستہ ہوا ، جس میں نہ صرف ایرینا کے بنیادی طبقاتی انتخاب ، بلکہ ایک جی آر پی ایس سے متاثر طبقاتی تخلیق کا نظام بھی شامل تھا ، جس سے کھلاڑیوں کو اپنی کلاسیں تشکیل دینے اور اپنی مہارت تفویض کرنے کا موقع مل جاتا تھا۔ [3] [ 6]

ایلڈر اسکرلز II: ڈگر فال

ڈگر فال کو ابتدائی طور پر ڈوم انجن کی طرح اپڈیٹ شدہ 2.5 ڈی رائس کاسٹ انجن کے ساتھ تیار کیا گیا تھا ، لیکن آخر کار اسے ایکس جین کے حق میں گرا دیا گیا ، جو واقعتا 3D پہلے 3D انجنوں میں سے ایک ہے۔ ڈیگرفال کو 160،000 مربع کلومیٹر کے محفل کا احساس ہوا ، [2] 15،000 قصبوں اور 750،000 کی آبادی سے بھرا ہوا۔ []] جولین لیفے کے مطابق ، “ڈگر فال کے ساتھ پورا خیال یہ تھا کہ ، قلم اور کاغذی کردار ادا کرنے والے کھیل کی طرح ، آپ برسوں تک کھیل سکتے ہیں۔ آپ جانتے ہو ، اسی کرداروں کو برقرار رکھیں ، سامان کرتے رہیں۔” [8]

پیٹرسن کی رائے میں ، ڈیگرفال ، عصری ویڈیو گیمز سے بہت کم متاثر ہوا تھا ، کیونکہ وہ صرف “زیادہ دلچسپ نہیں تھے۔” “مجھے یاد ہے کہ اس میں کام کرتے ہوئے جدید ترین کنگز کویسٹ ، ڈوم ، اور سیم اینڈ میکس دی روڈ کو کھیلنا یاد ہے ، لیکن میں یہ نہیں کہہ سکتا کہ ان کی کہانی یا ڈیزائن پر کوئی گہرا اثر پڑا۔” ڈگر فال کے سب سے زیادہ گہرے اثرات اس وقت موجود جو بھی ینالاگ گیمز اور ادب جولین لی فے یا ٹیڈ پیٹرسن کے ساتھ کھیلے یا پڑھتے ہوئے ہوئے تھے ، جیسے ڈوماس کا انسان ان آئرن ماسک ، جس نے “اس جدوجہد کو متاثر کیا جہاں کھلاڑی کو گمشدہ پرنس ڈھونڈنا پڑا۔ سینٹینیل کا ، “اور ویمپائر: مسکرائڈ ، جس نے” پورے خطے میں ویمپائر قبائل کے خیال کو متاثر کیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *