برا موجو

برا موجو

برا موجو ایک ایڈونچر ویڈیو گیم ہے جو پلس انٹرٹینمنٹ کے ذریعے 1996 میں جاری کیا گیا تھا۔ اس کھلاڑی کو راجر سیمز کے طور پر کاسٹ کیا گیا ہے ، جو ماہر نفسیاتی ماہر تحقیقاتی گرانٹ سے پیسہ غبن کرنے کی منصوبہ بندی کر رہا ہے تاکہ وہ اس کی زندگی کو ترک کر کے چھوڑ دے۔ اس کی والدہ کے جادو کی تسکین کے ساتھ ہونے والے ایک حادثے نے برا موجو کو کھول دیا ، اور اسے کاکروچ میں تبدیل کردیا۔ برا موجو کی کہانی کی لائن فرانسیس کافکا کی میٹامورفوسیس پر آسانی سے مبنی ہے۔ کھیل میں ، بلی کا نام فرانز ہے اور مرکزی کردار راجر سیمز میٹامورفوسس (گریگور سمسا) میں مرکزی کردار کا ایک نامکمل انگرام ہے۔ گیم پلے پہیلیوں کی ایک سیریز کے ذریعے کاکروچ کی رہنمائی پر مشتمل ہے۔

گوت گیم انٹرٹینمنٹ نے دسمبر 2004 میں اس کھیل کو برا موجو ریڈوکس کے طور پر دوبارہ جاری کیا ، جس میں اس میں ڈی وی ڈی کے ساتھ پیک کیا گیا جس میں مختلف قسم کے اضافی مواد شامل تھے۔

برا موجو

گیم پلے

کھیل ایک زیر زمین مرکز میں پائپوں کے ساتھ تمام مختلف کمروں میں شروع ہوتا ہے ، جن کو ایک کے علاوہ سیل کردیا جاتا ہے۔ ایک کمرے سے دوسرے کمرے میں تشریف لے کر ، کھلاڑی آسانی سے پیچھے ہٹنے کے ل. اس کمرے میں پائپ کھول دیتا ہے۔ راجر کو مکمل طور پر دشاتمک تیر والے بٹنوں کا استعمال کرتے ہوئے کنٹرول کیا جاتا ہے۔ کاکروچ کے طور پر ، وہ چھوٹی چھوٹی اشیاء جیسے سگریٹ اور بوتل کے ٹاپس کو منتقل کرسکتا ہے یا غیر یقینی طور پر رکھی ہوئی اشیاء کو وزن میں لے سکتا ہے۔

ہر کمرے میں ، سے بچنے کے خطرات ، آس پاس جانے میں مہلک رکاوٹیں اور حل کرنے کے لئے پہیلیاں ہیں۔ خطرات کی موجودگی اور کچھ علاقوں میں تشریف لانے کے طریقوں کا تعین دوسرے کاکروچوں سے کیا جاسکتا ہے۔ کھلاڑی کی چار زندگیاں ہیں۔ ایک زندگی اس وقت کھو جاتی ہے جب راجر مہلک کسی بھی چیز سے رابطہ کرتا ہے۔ جب تمام زندگیاں ختم ہوجاتی ہیں ، تو کھلاڑی کو انڈر گراؤنڈ ہب میں واپس بھیج دیا جاتا ہے اور اسے شروع سے ہی آخری کمرے کو شروع کرنا ہوگا (حالانکہ کھلاڑیوں نے آخری بار ان کی تبدیلی کردی تھی)۔

جہاں کہیں بھی زندہ مخلوق موجود ہے ، وہاں آنکھوں کا آئکن ہے۔ اس کو چھونے سے یا تو ماحول میں تبدیلی آتی ہے یا خفیہ اشارے ملتے ہیں جیسے بصارت اور انجلینا کی آواز۔ پس منظر کی اشیاء کرداروں اور ان کی تاریخ کے بارے میں مزید بتاتی ہیں۔

حتمی ترتیب میں کھلاڑی کتنی جلدی سے کچھ کام انجام دیتا ہے اس کا اختتام ہوتا ہے۔

پلاٹ

یہ کہانی جولائی 1958 [2] میں ایڈی بٹیٹو کے زیر ملکیت ایک بارودی سرنگ میں واقع ہوئی ہے۔ ایڈی کے کرایہ داروں میں سے ایک ، راجر ، سائنس کارپوریشن سے دس لاکھ ڈالر مالیت کی قرض کی رقم چوری کر چکا ہے جس کے لئے اس نے پہلے کام کیا تھا اور وہ نئی زندگی شروع کرنے کے لئے میکسیکو سٹی کے لئے روانہ ہونے کا سوچ رہا ہے۔ لیکن ایڈی کے ساتھ ایک چھوٹی سی بحث کے بعد ، اسے ایک چھوٹی سی ترنکیٹ یاد آتی ہے جو اس نے اپنے ابتدائی بچپن میں حاصل کرلی تھی: ایک کاکروچ نمونہ والا لاکٹ جس کا تعلق ان کی متوفی ماں انجلینا سے تھا۔ اس کی دریافت پر ، لاکٹ راجر کی روح کو کاکروچ میں تبدیل کردیتا ہے ، اور اسے بار کے ہر حصے سے جڑا ہوا پراسرار گٹر نظام میں لے جاتا ہے۔ اس کا ایڈونچر اسے تہہ خانے (جو کہ ایڈی کا بیڈروم بھی ہے) ، باتھ روم ، کچن ، بار روم ، راجر کا کمرہ اور آخر کار اس کے تحقیقی کمرے تک جاتا ہے۔ چونکہ روچ (راجر) ہر موڑ پر خطرے سے بھری ہوئی دنیا کی تلاش کرتا ہے ، جس میں چوہوں ، کوڑے دانوں کے تصرفات ، اور اس کی اپنی پالتو بلی ، فرانز بھی شامل ہے ، اس کی مستقل طور پر اس کی والدہ کی روح سے رہنمائی کی جارہی ہے ، جو اوریکل کا کام کرتا ہے۔

برا موجو

اس کھیل میں راجر اور ایڈی دونوں کے غمزدہ ماضی کا پتہ چلتا ہے ، انکشاف کرتا ہے کہ راجر کو ایک بدسلوکی راہبہ چھوڑ دیا گیا تھا ، وہ ایک نوجوان کی حیثیت سے غنڈہ گردی کا مرکز تھا ، اور اس کے اعلی افسران نے اسے کبھی بھی سنجیدگی سے نہیں لیا تھا۔ ایڈی کی زندگی بھی اتنی ہی خراب ہوگئی تھی ، جس کی وجہ سے وہ اپنی پیاری بیوی کو ولادت کے دوران مرگیا تھا اور غم اوراپنے روزی کی ٹھوکروں سے اپنے بیٹے کو ترک کردیا تھا۔ ایڈی کو یہ احساس نہیں ہے کہ ان کی اہلیہ ، انجلینا ، راجر کی ماں تھیں ، اور نہ ہی راجر کو یہ معلوم ہے کہ انجلینا ایڈی کی بیوی تھیں۔ راجر کی کھوج کے دوران ، وہ باورچی خانے میں پائلٹ کی روشنی کو گیس کے چولھے پر بجھانے پر مجبور ہوتا ہے تاکہ بچoveے کاکروچ کو بچایا جاسکے ، اور اس کے نتیجے میں ، وہ چمچ سے کچرے کو ٹھکانے لگانے میں معاون ہوتا ہے۔ یہ عمل آخر کار پوری بار کو گیس سے بھر جاتا ہے۔ اس کے بعد راجر کو ایڈی کو بیدار کرنے کے لئے سگریٹ نوشی کا پتہ لگانا چاہئے اور پھر آخر کار اس کے اپنے لاشعور کے ہاتھ میں لوکیٹ تک پہنچنا چاہئے۔ جب یہ پھٹتا ہے تو دونوں افراد کو بحفاظت بار سے باہر لے جانے کے بعد ، راجر اور ایڈی نے دریافت کیا کہ وہ در حقیقت باپ بیٹا ہیں ، جس طرح اوریکل نے منصوبہ بنایا تھا۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *