بعد کی زندگی ویڈیو گیم

بعد کی زندگی ویڈیو گیم

بعد کی زندگی ویڈیو گیم لوکاس آرٹس کے ذریعہ جولائی 1996 میں جاری کیا جانے والا ایک خدا کا کھیل ہے جس میں مقامی سیارے کے شہریوں کو اجر یا سزا دینے کے لئے ایک فنکشنل آسمانی اور جہنم بنانے کا کام ، نیم کھلاڑی کو ایک ڈیمیورج کے نام سے جانا جاتا ہے۔ کھلاڑی شہریوں کو ان کی مختلف سزاؤں اور انعامات کے لئے تفویض نہیں کرتا ہے کیونکہ کھیل خود بخود یہ کام کرتا ہے۔ اس کے بجائے ، کھلاڑی انفراسٹرکچر (سڑکیں ، مختلف گناہوں / فضائل کے لئے زونز ، اوتار کے مراکز) تشکیل دیتا ہے جس سے بعد کی زندگی کو مناسب طریقے سے کام کرنے کا موقع ملتا ہے۔ کھلاڑی اس نوکری کے لئے جوابدہ ہوتے ہیں جو وہ اپنے مالکان ، دی پاورز جو ہوجاتے ہیں اس کی وجہ سے وہ وقتا فوقتا چیک اپ کرتے ہیں۔ اس کھلاڑی کے پاس دو مشیروں کی مدد بھی ہے — آریہ گڈھالو ، ایک فرشتہ ، اور جسپر ورمس ورتھ ، ایک شیطان۔ اریا اور جسپر انتباہ فراہم کرتے ہیں جب بعد کی زندگی کے ساتھ معاملات غلط ہو رہے ہیں ، اور مسائل کو حل کرنے کے طریقے کے بارے میں نکات پیش کرتے ہیں۔

یہ کھیل بہت طنز انگیز ہے ، جس میں پاپ کلچر کے مختلف حوالہ جات ہیں (جیسے “سان کوینٹن سکیرارینٹوینو” کا ذکر گزرنا یا اگر کھلاڑی بہت زیادہ دھوکہ دیتا ہے تو عمارتوں کو تباہ کرنے کے لئے ڈیتھ اسٹار بھیجنا)۔

بعد کی زندگی ویڈیو گیم

گیم پلے

کھیل کا بنیادی ہدف بعد کی زندگی کے باشندوں کے لئے خدائی اور غیر اخلاقی خدمات کی فراہمی ہے۔ اس کے بعد کی زندگی ایک خاص سیارے کی تکمیل کرتی ہے ، جسے صرف سیارے کے نام سے جانا جاتا ہے۔ سیارے پر رہنے والی مخلوقات کو EMBOs ، یا اخلاقی طور پر پختہ حیاتیاتی حیاتیات کہا جاتا ہے۔ جب ایک EMBO فوت ہوجاتا ہے ، تو اس کی روح زندگی کے بعد کی طرف سفر کرتی ہے جہاں یہ ایک مناسب “قسمت کا ڈھانچہ” تلاش کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ تقدیر کے ڈھانچے وہ مقامات ہیں جہاں روحوں کو جزا یا سزا دی جاتی ہے ، مناسب ہے ، ان خوبیوں یا گناہوں کے لئے جن کا وہ زندہ رہتے ہوئے مشق کرتے تھے۔

متبادل کے طور پر ، کھلاڑی قسمت کے ڈھانچے کے ل gener جینرک زونز کا انتخاب کرسکتے ہیں ، جس میں ہر طرح کی تمام جانیں آسانی سے رہ سکتی ہیں۔ تاہم ، یہ ڈھانچے زیادہ آبادی کی حمایت نہیں کرتے ہیں یا ایک ہی خوبیوں / گناہوں کی طرح موثر ہیں ، اور گمشدہ جانوں کے ل a ایک مختصر المیعاد حل ہے جو انعام / سزا نہیں پاسکتے ہیں۔

روحانی زندگی کے راستے جو راستے لیتے ہیں ان کا انحصار بڑی حد تک روحوں کے عقائد کے نظاموں پر ہوتا ہے۔ ان اصولوں پر منحصر ہے ، ایک روح کسی ایک قسمت کے ڈھانچے کا دورہ کرسکتا ہے یا اسے متعدد گناہوں یا خوبیوں کا بدلہ / سزا مل سکتی ہے۔ عقائد یہ بھی طے کرتے ہیں کہ آیا کوئی روح صرف جنت ، صرف جہنم یا دونوں کا دورہ کرے گا ، نیز یہ بھی کہ آیا اس کا آخری اجر یا سزا ملنے کے بعد روح دوبارہ جنم لے گی۔

کھلاڑی سیارے پر موجود گناہوں اور فضائل کی موجودہ تقسیم ، نیز EMBOs کی فی صد جو ہر ایک آداب پر یقین رکھتے ہیں کو دیکھ سکتا ہے۔ سیارے پر ایک اہم EMBO کو متاثر کرنے کے لئے کھلاڑی کافی رقم خرچ کرسکتا ہے۔ اس اثر و رسوخ کی وجہ سے EMBO ایک یا زیادہ گناہوں یا خوبیوں کو اپنانے کا سبب بن سکتا ہے ، نیز اسے منتخب کردہ خصائص یا اصول پر یقین کرنے پر راضی کرسکتا ہے۔ اس کے بعد یہ EMBO اپنے نئے آئیڈیلز کو پھیلائے گا ، جو آس پاس کے علاقے میں عقائد اور گناہوں / خوبیوں میں تبدیلی کا سبب بنے گا۔

بعد کی زندگی ویڈیو گیم کھیل کے آغاز پر ، سیارے پر موجود EMBOs ٹیکنالوجی کی کم ترین سطح پر ہوں گے ، جو آگ ہے۔ جیسے جیسے کھیل ترقی کرتا ہے ، نئی تکنیکیں دریافت ہوتی ہیں ، جن میں مٹی کے برتنوں سے لے کر دوا تک ہوابازی تک شامل ہیں۔ نئی ٹیکنالوجیز EMBOs کو سیارے پر زیادہ وسیع ہونے میں مدد دیتی ہیں ، جس کا مطلب ہے کہ مرنے کے بعد بعد کی زندگی کی زیادہ آبادی ہوگی۔ EMBO فنکار یا موجد پر اسی طرح اثر ڈالنے کی مدد سے نئی ٹیکنالوجیز کی ترقی میں مدد کی جاسکتی ہے جیسے EMBOs نئے اصولوں یا گناہوں اور خوبیاں پر راضی ہوں۔

بعد کی زندگی میں زیادہ تر عمارتیں وائبس پیدا کرتی ہیں ، جو اس پیمائش ہیں کہ عمارتیں ایک دوسرے کو کس طرح متاثر کرتی ہیں۔ عمارتیں یا تو “اچھ vibی کمپنیاں” پیدا کرسکتی ہیں یا “خراب کمپن”۔ قسمت کے ڈھانچے کو زیادہ سے زیادہ موثر ڈھانچے میں تیار ہونے کے ل the مناسب قسم کے وِب (جنت میں اچھا ، جہنم میں برا) کے تحت رہنے کی ضرورت ہے۔

بعد کی زندگی ویڈیو گیم

ڈیمیورج کی حیثیت سے ، کھلاڑی کو دی پاورز کی جانب سے سالانہ تنخواہ ملتی ہے۔ موصولہ رقم متعدد عوامل پر مبنی ہے ، جیسے روحوں کی تعداد جو اس سال بعد کے حیات کے دروازوں سے گزری۔

آپ کے بعد کی زندگی فرشتوں (جنت میں) اور شیطان (جہنم میں) بھری ہوئی ہے۔ پہلے ، تمام کارکن درآمد کیے جاتے ہیں اور دوسرے افسران سے ان کا سفر کرنا ضروری ہے ، جو تیزی سے مہنگا ہوجاتا ہے۔ کھلاڑی کے بعد کی زندگی میں ٹاپیاس کو گھریلو ملازمین بنانے کے ذریعہ اخراجات کو کم کیا جاسکتا ہے ، اور اس سفر کو غیر ضروری بنا۔ تربیتی مراکز کی تعمیر کے ذریعہ ملازمت کے اخراجات میں مزید کمی کی جاسکتی ہے ، جو عمل شدہ نفس کو فرشتہ اور شیطان بننے کی تربیت دیتے ہیں۔

توازن دو طریقوں سے کیا جاسکتا ہے۔ پہلا ، مائکرو مینیجر ، کھلاڑی کو کسی مخصوص ڈھانچے کو براؤز کرنے اور اپنے توازن کی سطح کو مفت میں ایڈجسٹ کرنے کی اجازت دیتا ہے جب تک کہ کھلاڑی ڈھانچے کو مقفل کرنے کا فیصلہ نہ کرے ، اس صورت میں بحالی کی فیس سالانہ وصول کی جائے۔ توازن کی سطح کو گرے اسکیل بار میں ماپا جاتا ہے ، جس میں تحقیق کے لئے دو مستقل مزاج (مستقل روح) یا پیداوار (عارضی روحیں) شامل ہیں۔ دوسری طرف ، میکرو مینجر کھلاڑی کو ایک خاص خوبی / گناہ کی تمام قسمت کے ڈھانچے کو بیک وقت دستی طور پر یا خود بخود متوازن کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

“بری چیزیں” ، جو قدرتی آفات کے مترادف ہیں ، بے ترتیب پائے جاتے ہیں۔ ہر ایک کو خاص عمارتوں میں سے ایک کے ذریعہ پسپا کیا جاسکتا ہے جسے آبادی کے سنگ میل تک پہنچنے کے ل reward انعام کے طور پر دیا جاتا ہے۔ اندرون کھیل والے مینو کے ذریعے خراب چیزوں کو غیر فعال کیا جاسکتا ہے۔ تاہم ، ایسا کرنے سے کھلاڑی کی روح کی شرح آدھی رہ جاتی ہے۔

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *