بیٹ مین ہمیشہ کے لئے: آرکیڈ کھیل

بیٹ مین ہمیشہ کے لئے: آرکیڈ کھیل

بیٹ مین ہمیشہ کے لئے: آرکیڈ کھیل گیم ایک بیٹ ایم ان ویڈیو گیم ہے جو فلم بیٹ مین فارورور پر مبنی ہے۔ ذیلی سرخی اسے بیٹ مین فارورور سے ممتاز کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ، اسی وقت قریب میں دعویٰ کے ذریعہ شائع کردہ ایک اور شکست دی۔ ایک یا دو کھلاڑی ، بیٹ مین اور رابن کی حیثیت سے کھیل رہے ہیں ، دو چہرے ، رڈلر اور متعدد مرغیوں سے لڑتے ہیں۔

بیٹ مین ہمیشہ کے لئے: آرکیڈ کھیل

گیم پلے

بیٹ مین یا رابن دونوں میں سے کسی ایک کے کردار کو سنبھالنے پر ، کھلاڑی دشمنوں کی لہروں کو شکست دینے کے لئے مکم .ل ، لات ماری اور خصوصی امتزاجی حملوں کا استعمال کرسکتے ہیں۔

دشمنوں پر لگائے گئے خصوصی امتزاج ایک ہی ھلنایک پر ممکنہ 150+ کامیاب فلموں میں اضافہ کرسکتے ہیں۔

خصوصی ہتھیار ، جیسے بٹرننگس ، کی سطحوں پر پائے جاتے ہیں۔ [5] باس کے ساتھ اختتام پذیر ہونے سے قبل اسے حصوں میں تقسیم کیا جاتا ہے ، اور دشمنوں کی لہروں کا اہتمام کیا جاتا ہے۔

اس گیم میں دو کھلاڑیوں کا وضع ہے ، جس سے دونوں کھلاڑیوں کو اگر چاہے تو وہ ایک ہی کردار استعمال کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

ترقی

دعوے نے پہلی بار 1996 کے امریکی سکے مشین نمائش میں کھیل کا مظاہرہ کیا۔ [7] بیٹ مین ہمیشہ کے لئے: آرکیڈ گیم تعریف انٹرٹینمنٹ کا پہلا آرکیڈ گیم تھا۔ [8] [7] یہ سیگا کی “ٹائٹن” ٹکنالوجی پر تعمیر کیا گیا تھا ، ہارڈ ویئر جس نے سیگا 32 ایکس اور سیگا سنیچر کی بنیاد رکھی۔ [9] اگرچہ آرکیڈ ورژن صرف امریکہ میں جاری کیا گیا تھا ، یہ جاپانی اور یورپی ٹائٹن سسٹم پر بھی چل سکتا ہے۔

آرکیڈ اور گھریلو ورژن کی ریلیز سے قبل ، اٹاری کارپوریشن کی طرف سے اور 1995 میں ان کی شراکت کا اعلان کرنے کے بعد ایک اٹاری جیگوار سی ڈی پورٹ پروب انٹرٹینمنٹ نے تیار کیا تھا ، جس میں اس نظام کے لئے تین عنوانات جاری کرنے کا منصوبہ شامل تھا ، لیکن بیٹ مین فارورور: دی آرکیڈ شراکت کے اعلان کے چند ماہ بعد گیم کو بعد میں اٹاری کارپوریشن کے پاس لائسنس ملا تھا اور اس وقت اس کی ترقی پلے اسٹیشن کے ورژن پر مبنی ہو گی۔ پورٹ اصل میں اس کی تیسری سہ ماہی میں شائع ہونا تھا۔ 1995 اور بعد میں اپریل / Q1 1996 کی رہائی کے لئے اس کی میعاد طے کردی گئی تھی ، لیکن بندرگاہ پر کام 1995 میں کسی وقت بند کردیا گیا تھا اور اسے کبھی بھی جاری نہیں کیا گیا تھا۔ [18] بیٹ مین ہمیشہ کے لئے: آرکیڈ گیم اس وقت کے آنے والے پیناسونک M2 میں تبدیل ہونے کے امکان میں بھی تھا ، لیکن نظام کی منسوخی کی وجہ سے ایسا کبھی نہیں ہوا۔

بیٹ مین ہمیشہ کے لئے: آرکیڈ کھیل

استقبال

آرکیڈ ورژن کا جائزہ لیتے ہوئے ، نیکسٹ جنریشن کے نقاد نے وسیع پیمانے پر چالوں اور کمبوسس کے بڑے انتخاب کی تعریف کی ، جس کو اس سلسلے میں اسٹریٹ فائٹر سیریز سے تشبیہ دینے کے ساتھ ساتھ اسپریٹ اسکیلنگ کے استعمال سے وسیع پیمانے پر نقل و حرکت اور گہرے گیم پلے کو قابل بنایا جاسکتا ہے ، پھر بھی دلیل پیش کی کہ کھیل میں عمر 2D کو ختم کرنے کی نسل کو بچانے کے لئے کافی جدت نہیں ہے۔ انہوں نے پیش قیاسی سطح کے ڈیزائن اور اداس گرافکس پر بھی تنقید کرتے ہوئے کہا کہ انہیں اس عمل پر عمل پیرا ہونا مشکل ہے۔

زحل کے تبادلوں کو معمولی جائزے ملے۔ جائزے سے لے کر جائزہ تک تنقیدیں وسیع پیمانے پر مختلف تھیں ، لیکن سب سے زیادہ عام طور پر پیش کردہ مسائل یہ تھے کہ گیم پلے بہت بار بار ہے اور کردار گرافکس مسدود ہیں۔ ناقدین نے زیادہ تر کھیل کو اس کے معیار کے بجائے تبادلوں کی حیثیت سے اس کا اندازہ لگایا ، حالانکہ نیکسٹ جنریشن کے ایک ناقدین نے نوٹ کیا ہے کہ زحل کے ورژن آرکیڈ ورژن سے حرکت پذیری کے فریموں سے محروم ہے۔ انہوں نے اس کھیل کا خلاصہ پیش کیا اور عمومی طور پر ‘اپ فلیشز ، اور بالکل صفر مادہ’ کے طور پر ایم اپس کو شکست دی۔ [23] سیگا ستن میگزین کے لی نیوٹر نے اس کو “ایک غریب آدمی کے گارڈین ہیرو” کہا ، سوائے اس کے کہ یہ حقیقت میں کافی مہنگا ہے۔ “[24] گیم سپاٹ کے گلین روبنسٹین اور الیکٹرانک گیمنگ ماہانہ شان سمتھ اور ڈین سو کچھ زیادہ مثبت تھے ، انہوں نے یہ بیان کرتے ہوئے کہا کہ جب کھیل معروضی طور پر کمزور ہے ، تو اس کی سراسر زور اور افراتفری کی توانائی کسی خاص توجہ کے بغیر نہیں ہے۔ لیکن اس کھیل پر تنقید کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ سائیڈ سکرولنگ کے شائقین کو کھیل کو کرائے پر لینے کی کوشش کرنی چاہئے ، کیونکہ کھیل کی ریلیز کے وقت ہی اس صنف کی بڑی حد تک موت ختم ہوگئی تھی۔ [25]

کھیل کی ایک خصوصیت میں ، الیکٹرانک گیمنگ ماہنامہ نے بتایا کہ سحری اور پلے اسٹیشن ورژن معمولی کاسمیٹک اختلافات کو یکساں رکھتے ہیں ، جیسے مختلف لوڈنگ اسکرینز اور پلے اسٹیشن کے ورژن میں بٹوموبائل انٹرو کے اسکرین کو دھندلاپن کا سامنا نہیں کرنا پڑتا ہے۔ [5] پلے اسٹیشن ورژن کے اپنے جائزے میں ، گیم پرو کے گیڈون نے کہا کہ یہ ایک وفادار تبدیلی ہے ، لیکن یہ کہ آرکیڈ ورژن کا مذاق صرف گھر کے کنسول کے تجربے میں ترجمہ نہیں کرتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *