حتمی عذاب

حتمی عذاب

حتمی عذاب ایک پہلا شخص والا شوٹر ویڈیو گیم ہے جو ٹیم ٹی این ٹی کے ذریعہ 1996 میں تیار کیا گیا تھا۔ اس گیم میں وہی ہتھیار ، آئٹمز ، اور راکشس ہیں جو دوم II: ہیل آن ارت ، [1] سے حاصل کیے گئے تھے اور اسے آئی ڈی سافٹ ویئر سے باضابطہ لائسنس یافتہ مصنوعات کے طور پر جاری کیا گیا تھا اور جی ٹی انٹرایکٹو سافٹ ویئر کے ذریعہ تقسیم کیا گیا تھا۔

حتمی عذاب دو نان کینن 32-سطحی میگاواڈ (سطح کی فائلیں) ، TNT: ارتداد اور پلوٹونیا تجربہ پر مشتمل ہے۔ ٹی این ٹی: بدعنوانی میں ایک نیا ساؤنڈ ٹریک پیش کیا گیا ہے ، جبکہ پلوٹونیا تجربہ عذاب اور عذاب II کی موسیقی کا استعمال کرتا ہے۔ پی سی ورژن کے علاوہ ، فائنل ڈوم بھی پلے اسٹیشن کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ اس ورژن میں حتمی عذاب اور ڈوم II کی سطح کے لئے ماسٹر لیول کا ایک کھیل شامل کیا گیا ہے۔

حتمی عذاب

گیم پلے

حتمی عذاب ایک اسٹینڈ کھیل ہے اور اسے ڈوم II چلانے کی ضرورت نہیں ہے۔ پی سی ورژن کو وسیع پیمانے پر عذاب اور عذاب II دونوں کے مقابلے میں نمایاں طور پر زیادہ مشکل سمجھا جاتا ہے۔

فائنل ڈوم کے پلے اسٹیشن ورژن میں گیم پلے ڈوم کے پلے اسٹیشن ورژن سے ملتے جلتے مماثل ہیں ، اور اس کے علاوہ ، یہ پلے اسٹیشن ماؤس کے ساتھ مطابقت رکھتا تھا۔ [2] پی سی اصل کے مقابلے میں ، پلے اسٹیشن ورژن کی مجموعی دشواری میں نمایاں کمی واقع ہوئی تھی۔ بہت ساری سخت سطحیں ہٹا دی گئیں اور جو باقی رہ گئے تھے ان کو اکثر دشمنوں نے نکال لیا تھا (خاص طور پر سائبرڈیمون کو ‘بیرن کی کھوہ’ سے ہٹا دیا گیا تھا)۔ جیسا کہ عذاب کے اصل پلے اسٹیشن ورژن کی طرح ، فائنل ڈوم اور ماسٹر لیول کے عذاب کے II کے اصل پی سی ورژن سے بہت ساری بڑی سطحیں ہٹادی گئیں ، اور آرک وائل اور مکڑی ماسٹر مائنڈ راکشسوں دونوں تکنیکی رکاوٹوں کی وجہ سے ہٹا دی گ.۔ اس نے پلے اسٹیشن ورژن کو مجموعی طور پر 30 سطحوں تک محدود کردیا۔ فائنل ڈوم میں نمایاں ہونے والے زیادہ روایتی راک ٹریک کی جگہ اوپری ہوجس نے کریئپیئر محیطی ساؤنڈ ٹریک کی جگہ لے لی ، جنہوں نے بعد میں 1997 میں ڈوم 64 کے لئے موسیقی تیار کی۔

پی سی ورژن کے مقابلے میں پلے اسٹیشن ورژن میں فائنل ڈوم کی نمائش میں کئی قابل ذکر تبدیلیاں ہیں۔ پی سی ورژن میں نمایاں کردہ آسان ٹائٹل اسکرینز کی جگہ ایک وسیع و عریض ٹائٹل اسکرین کی جگہ لی گئی ہے جس میں ڈوم کے اصل پلے اسٹیشن ورژن سے متحرک شعلے سے بھرے آسمانی ساخت کی نمائش کی گئی ہے۔ مختلف سطحوں کی آسمان کی بناوٹ کو مختلف جگہوں پر تبدیل کیا گیا ہے۔ کچھ سطحوں کے آسمانوں کی جگہ پچھلے عذاب کھیلوں میں دکھائے گئے آسمانی بناوٹ نے لے لی ہے ، جبکہ دیگر میں اب ایک نئی تارامی اسکائی ساخت کی خصوصیت ہے۔ آخر میں ، زیادہ تر سطح کی ترتیبیں آسان کی جاتی ہیں ، پچھلے ڈوم کنسول بندرگاہوں کی طرح ، اور کھیل کے فریم ریٹ پہلے پلے اسٹیشن ڈوم گیم کے مقابلے میں اکثر کم ہوتے ہیں۔

پلاٹ

ٹی این ٹی: بدعنوانی میں ، یو اے سی ایک بار پھر جہتی گیٹ وے ٹیکنالوجی کی ترقی اور تجربہ کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔ انہوں نے مشتری کے ایک چاند پر ایک اڈہ قائم کیا ، جس میں دفاع کے لئے خلائی مرینوں کی ٹھوس لاتعلقی تھی۔ میرین اپنا کام بخوبی سرانجام دیتے ہیں۔ جب پہلا تجرباتی گیٹ وے کھولا جاتا ہے ، تو وہ جہنم کی افواج کو ختم کردیتے ہیں۔ تحقیق زیادہ اعتماد کے ساتھ جاری ہے اور تمام حفاظتی اقدامات گیٹ وے کی طرف موڑ گئے۔

حتمی عذاب

کچھ مہینوں کے بعد ، سالانہ سپلائی جہاز شیڈول سے پہلے آتا ہے ، اور ریڈار پر عجیب اور غیر معمولی طور پر بڑا لگتا ہے۔ لاپرواہ ریڈار آپریٹرز فیصلہ کرتے ہیں کہ فکر کرنے کی کوئی بات نہیں ہے۔ اڈے کے عملہ خوفناک حقیقت کو دیکھنے کے لئے نکل پڑتا ہے: یہ جہنم کا جہاز ہے جو اسٹیل ، پتھر ، گوشت ، ہڈی اور بدعنوانی سے بنا ہوا ہے۔ جہاز کے بے حد دروازے اڈے پر شیطانوں کی بارش اتارنے کے لئے کھلے ہیں۔ جلدی سے ، پوری سہولت ختم ہوگئی ، اور ہر ایک مقتول یا زومبیٹ ہوگیا ہے۔

مرکزی کردار ، گمنام خلائی میرین (جو چاند پر میرین کمانڈر ہونے کا انکشاف ہوا تھا) اس وقت سیر پر چلا گیا تھا اور اس طرح موت یا زومبیشن سے بچ جاتا ہے۔ کسی نقاد کے ذریعہ حملہ کرنے کے بعد ، وہ اس اڈے کی طرف واپس چلا گیا جہاں اسے شیطانی جہاز آج بھی اس کے اوپر منڈلا رہا ہے اور اسے احساس ہے کہ کیا ہوا ہے۔ اس کے بعد اس نے قسم کھائی ہے کہ وہ اپنی مقتول فوج کا بدلہ لے گا اور زیادہ سے زیادہ شیطانوں کو مارنے کے لئے نکلے گا۔

آخر میں ، سمندری شبیہہ کی علامت کو شکست دے دیتی ہے اور اس کھیل نے “فاصلے پر کچھ افواہیں پھیلائیں۔ شیطان کے اسفائٹر کی تباہ شدہ کھوپڑی میں ایک نیلی روشنی چمکتی ہے۔”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *