عنبر: سفر سے پرے

عنبر: سفر سے پرے

عنبر: سفر سے پرے کمپیوٹر گیم ہے جو 1996 میں ایپل میکنٹوش کمپیوٹرز اور ونڈوز 95 کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ یہ وہ واحد کھیل ہے جو ہیو فاریسٹ انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ تیار کیا گیا تھا ، جس کی بنیاد فرانک اور سوسن ویمر نے رکھی تھی۔

گیم پلے

امبر: سفر سے آگے ایک پہلا شخص پوائنٹ پر کلک کرنے والا ایڈونچر گیم ہے جو مائیسٹ سے ملتا ہے۔ گیم پلے نائن لائنر ہے اور کھیل میں ہونے والے واقعات کھلاڑی کی ترقی پر منحصر ہوتا ہے۔

عنبر: سفر سے پرے

پلاٹ

کھلاڑی کردار کے دوست ڈاکٹر روکسن (“Roxyan”) ویسٹ برج نے شمالی کیرولائنا میں مبینہ طور پر متاثرہ گھر خریدا اور وہاں غیر معمولی ٹیسٹ کروانا شروع کیا۔ ایک باہمی دوست کھلاڑی کے کردار سے اس کی جانچ پڑتال کرنے کے لئے کہتا ہے ، کیوں کہ اسے خدشہ ہے کہ وہ ابھی بھی ترقی یافتہ بھوت کے شکار کے سامان سے جلد بازی نہیں کرسکتا ہے۔ کھلاڑی کا کردار گھر تک چلا جاتا ہے۔ اچانک ، سڑک کے وسط میں ایک ظاہری شکل نمودار ہوا۔ بھوت کی شکل سے بچنے کے لئے کھلاڑی کا کردار دائیں طرف مڑ جاتا ہے اور قریب کے تالاب میں ختم ہوتا ہے۔ پلیئر کا کردار بھیگتے ہوئے گیلے ابھرتا ہے اور گیراج اور گھر کی کھوج کرتا ہے۔ روکی گیراج میں سر پر ڈیوائس لے کر بے ہوش دکھائی دیتی ہے اور گھر میں بجلی نہیں ہے۔

عنبر: سفر سے پرے بجلی کی بحالی کے بعد ، کھلاڑی کے کردار سے پتہ چلتا ہے کہ روکی کے پاس کئی قسم کے بھوت شکار کا سامان ہے: نگرانی کیمرے؛ بار (بلبک ایکٹیویٹی ریڈر)؛ ڈورکنوب سینسر جو ڈورکنبس میں روحانی باقیات کا پتہ لگاتا ہے۔ پییک ، ایک جیب ٹیلی ویژن نما آلہ جو صارف کو دروازوں کی آوازوں کو سننے کی اجازت دیتا ہے اور بار اور کیمروں کے ساتھ کام کرتا ہے تاکہ وہ محفوظ فاصلے سے روحانی سرگرمی کا مشاہدہ کرسکے۔ اور امبر (ایسٹرل موبلٹی از الیکٹرو میگنیٹک گونج) ہیڈسیٹ ڈیوائس ، جو صارف کو بھوتوں کے ذہنوں میں داخل ہونے کی اجازت دیتا ہے کہ وہ کیا سوچ رہے ہیں اور کیا دیکھ رہے ہیں اور انہیں یاد دلانے کے لئے کہ وہ کون ہیں تاکہ وہ چڑھ سکتے ہیں۔ آخری آلہ ابھی جانچ کے مرحلے میں ہے اور اس کا استعمال انتہائی خطرناک سمجھا جاتا ہے۔ بظاہر Roxy کی روح کھو گئی تھی جب وہ AMBER ڈیوائس کو استعمال کرنے کی کوشش کر رہی تھی۔

آلات کے مشترکہ استعمال کے ذریعے ، کھلاڑی کے کردار سے پتہ چلتا ہے کہ گھر میں اور آس پاس تین رہائشی بھوت ہیں۔

برائس ، جو ایک باغبان تھا جس کا خیال تھا کہ UFOs اسے لے کر آجائے گا ، اسے اپنے آجر کی بیٹی ، مینڈی کا جنون لگا ، جس نے اسے ناپسند کیا اور اس کی دلچسپی میں حصہ نہیں لیا۔ جب اس کو یقین تھا کہ آخر وہ آرہے ہیں تو اس نے بیک ڈور پر گھر کی طرف دھکیل دیا اور مینڈی کو بلایا ، جس نے جواب دیا۔ مینڈی نے مثبت جواب نہیں دیا ، لہذا اس نے اسے مار ڈالا اور اس کی لاش کو اس کے نیچے بنی گیزبو کے نیچے پوشیدہ ٹوکری میں رکھ دیا۔ اس کے بعد ، اس نے اپنے والدین کو مار ڈالا اور خودکشی کرلی جب اسے احساس ہوا کہ اس نے کیا کیا ہے۔ کھلاڑی کے کردار کی مدد کرنے کے بعد ، برائس کو غیر ملکی نے استقبال کیا۔ تاہم ، اسے جنت میں بھیجنے کے بجائے ، کسی اور ناگوار جگہ بھیج دیا گیا ہے۔

ایک اور بھوت مارگریٹ ہے ، جس نے دوسری جنگ عظیم میں غیر ملکی جنگ میں اپنے شوہر کی موت کے بعد خودکشی کرلی۔ کھلاڑی کردار اس کی روح کی مدد کرنے کے بعد ، وہ بعد میں زندگی میں اپنے شوہر کی روح میں شامل ہوجاتا ہے۔

عنبر: سفر سے پرے

آخری ماضی ایڈون ہے ، وہ بچہ جو جب منجمد تالاب پر ختم ہوا تو سلیڈنگ کر رہا تھا۔ برف ٹوٹ گئی اور وہ اس کے نیچے پھنس گیا اور ڈوب گیا۔ کھلاڑی کا کردار اسے اپنے ٹیڈی بیئر اور ایڈون کے پانی کے اندر محل میں مسخرا گڑیا سے جوڑ دیتا ہے۔

تینوں بھوتوں کو آزاد کرنے کے بعد ، کھلاڑی کردار اپنے کمپیوٹر کے ساتھ کچھ پروگرامنگ کرکے روسی کی مدد کرتا ہے ، جو کھلاڑی کردار سے کہتا ہے کہ وہ AMBER کو اپنے سر پر رکھیں اور پھر اس علاقے کو جلدی چھوڑ دیں۔ پلیئر کا کردار گیراج سے ایک محفوظ فاصلے پر کھڑا ہے ، جو پھٹ جاتا ہے۔ روسی شعلوں سے نکلتا ہے بظاہر بغیر چھلکے ہوئے اور ہونے والے تمام واقعات سے لاعلم۔ وہ کھلاڑی کے کردار کا شکریہ ادا کرتی ہے اور یلگوردمز کی وضاحت کرتی ہے کہ امبر کو شاید ٹویکنگ کی ضرورت ہے (لہذا دھماکہ)۔ وہ پوچھتی ہے کہ کیا گھر میں سب کچھ ٹھیک ہے؟ Roxy نے جوش و خروش سے بتایا کہ AMBER کے ان ٹیسٹوں کے نتائج بہت جلد لیب میں بھیجے جائیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *