ڈیابلو ویڈیو گیم

ڈیابلو ویڈیو گیم

ڈیابلو ویڈیو گیم ایک عملی کردار ادا کرنے والا ہیک اور سلیش ویڈیو گیم ہے جو بلیزارڈ نارتھ نے تیار کیا ہے اور جنوری 1997 کے اوائل میں بلیزرڈ انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ جاری کیا گیا تھا۔

خیالی بادشاہت میں خیالی بادشاہی میں قائم ہونے کے بعد ، ڈیابلو کھلاڑی کو دہشت گردی کے مالک ، ڈیابلو کی دنیا سے نجات دلانے کے لئے لڑنے والے تنہا ہیرو کا کنٹرول سنبھال لیتا ہے۔ ٹرائسٹرم کے خیالی قصبے کے نیچے ، یہ کھلاڑی سولہ تصادفی طور پر پیدا ہونے والے تہھانے کی سطحوں کا سفر کرتا ہے ، اور بالآخر ڈیابلو کا سامنا کرنے کے لئے خود ہی جہنم میں داخل ہوتا ہے۔

ڈیابلو: ہیلف فائر کے عنوان سے ایک توسیع پیک 1997 میں سیرا انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ جاری کیا گیا تھا۔ 1998 میں ، الیکٹرانک آرٹس نے سونی پلے اسٹیشن کے لئے ڈیابلو جاری کیا۔ [10] یہ ورژن ، کلیمیکس اسٹوڈیوز نے تیار کیا ، جس میں پلے اسٹیشن کنٹرولر کا استعمال کرتے ہوئے ، نقطہ اور کلک کی نقل و حرکت کے برخلاف مرکزی کردار کی سمت پر براہ راست کنٹرول شامل تھا۔ الیکٹرانک آرٹس کے ذریعہ سیگا سنیچر ورژن پر غور کیا گیا لیکن اسے کبھی جاری نہیں کیا گیا۔ [11] اس کھیل کی کامیابی کے دو نتیجہ تھے: 2000 میں ڈیابلو II اور 2012 میں ڈیابلو III۔ پانچ سال بعد ، ڈیابلو کی 20 ویں برسی منانے کے لئے ، “ڈرائنگنگ آف ٹرسٹرم” کی جدوجہد کو 2017 کے شروع میں ڈیابلو III میں شامل کیا گیا تھا۔

ڈیابلو ویڈیو گیم

گیم پلے

ڈیابلو ایک ایکشن کردار ادا کرنے والا ہیک اور سلیش ویڈیو گیم ہے۔ کھلاڑی بنیادی طور پر ماؤس کے ذریعہ ماحول کے ساتھ متحرک اور بات چیت کرتا ہے۔ [13] اسپیل کاسٹ کرنے جیسے دیگر اقدامات ، کی بورڈ آدانوں کے جواب میں انجام پائے جاتے ہیں۔ [13] کھلاڑی کھیل کے دوران اشیاء حاصل کرسکتا ہے ، منتر سیکھ سکتا ہے ، دشمنوں کو شکست دے سکتا ہے ، اور نان پلیئر کیریکٹرز (این پی سی) کے ساتھ بات چیت کرسکتا ہے۔

تہھانے کی سطح کو باقاعدگی سے ہر سطح کے موضوعات کے ساتھ تیار کیا جاتا ہے۔ مثال کے طور پر ، catacombs طویل کوریڈورز اور بند کمرے ہوتے ہیں ، جبکہ غاریں زیادہ غیر خطوط ہیں۔ کھلاڑیوں کو متعدد درجوں سے بے ترتیب تعداد میں سوالات تفویض کیے جاتے ہیں۔ یہ استفسارات اختیاری ہیں لیکن کردار کو برابر کرنے اور / یا بیک اسٹوری میں سے کچھ زیادہ ظاہر کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ آخری دو سوالات ، تاہم ، کھیل کو ختم کرنے کے لئے لازمی ہیں۔

ترقی

ڈیابلو کا تصور ڈیوڈ بریوک نے لڑائی کھیل جسٹس لیگ ٹاسک فورس (1995) کی ترقی کے دوران کیا تھا ، جسے جاپانی اسٹوڈیو سنسوفٹ نے دو امریکی اسٹوڈیو ، کونڈور گیمس (بعد میں بلیزرڈ نارتھ) کے ساتھ تیار کیا تھا ، جس میں سیگا جینیس ورژن اور سلیکن اینڈ سنپسی (جلد ہی نام بدل دیا گیا تھا) برفانی طوفان تفریح) SNES ورژن پر۔ [19] کونڈور ، بریوک کا اسٹوڈیو ، ابتدائی طور پر ایس این ای ایس ورژن سے بے خبر تھا ، لیکن آخر کار اس ورژن کے شریک ڈویلپر بلیزارڈ سے واقف ہوگیا ، جسے پی سی گیمنگ میں اسی طرح کی دلچسپی لگی۔ ڈابلو کے لئے کونڈور کی تجویز ، اس کے بعد ایک موڑ پر مبنی کردار ادا کرنے والی ویڈیو گیم تھی ، کو دوسرے پبلشروں نے اس بنیاد پر مسترد کردیا تھا کہ برفانی طوفان نے جنوری 1995 میں اس خیال کو سامنے آنے کے بعد دلچسپی لینے سے پہلے ہی “آر پی جی ہلاک ہوگئے ہیں”۔ ریئل ٹائم حکمت عملی وارکرافٹ کی کامیابی سے دور ہے: اورکس اور ہیومن (1994) نے اس کو حقیقی وقت بنانے اور ملٹی پلیئر بنانے کے لئے دو بڑی تبدیلیوں کی درخواست کی۔ بریوک نے ایک “جدید اور ٹھنڈا” انٹرفیس بھی ڈیزائن کیا جس کا مقصد کمپیوٹر آر پی جیز میں کنسول گیمز کے ساتھ ساتھ ڈوم (1993) کی فوری براہ راست سمت لانا تھا۔ ترقی کے دوران ، آخر کار کنڈور کا نام تبدیل کر دیا گیا۔ ڈیابلو کی بنیاد 1980 کی دہائی کا کھیل تھا موریا؛ [21] بل روپر نے بعد میں کہا کہ ٹیم کی “ابتدائی پچ ، ایک مختصر طور پر ، موریہ ، نیتھک اور روگ جیسے کھیلوں کی جوش و خروش اور بے ترتیبی کو اپنانا ہے اور ان میں لانا ہے۔ 1990 کی دہائی بہترین گرافکس اور آواز کے ساتھ “۔ ریئل ٹائم گیم پلے میں باری پر مبنی سوئچ تقریبا production چھ مہینے میں پیدا ہوا۔

ڈیابلو ویڈیو گیم

میٹ بارٹن کے مطابق ، کھیل ٹیلیگرڈ ، جو 1982 میں ایوولن ہل کے ذریعہ جاری کیا گیا تھا ، نے ڈیابلو کی ترقی کو متاثر کیا۔ [23] بارٹن اور بل لوگیڈائس نے دی لجنڈ آف زیلڈا سیریز کو بھی ڈیابلو پر اثر و رسوخ کے طور پر پیش کیا ، خاص طور پر اس سے پہلے کے کمپیوٹر آر پی جیز کے اسٹیٹ ہیوی ، موڑ پر مبنی گیم پلے سے دور ، اصل وقتی عمل کی طرف اس کے اقدام۔ [24]

پہلے ، ڈیابلو ایک موڑ پر مبنی کردار ادا کرنے والا کھیل تھا ، لیکن بعد میں ترقی میں ، وہ بھی وارکرافٹ کی سابقہ ​​کامیابی سے متاثر ہوا: آرکس اور ہیومن ، انہوں نے اسے ایک ریئل ٹائم ایکشن گیم بنانے کا فیصلہ کیا۔ اس کھیل کا تصور بھی اصل میں کلٹی فائیٹر (جیسے ہی کلے فائٹر کی طرح) میں کیا گیا تھا ، لیکن اس کی بجائے انہوں نے تھری ڈی آئومومیٹرک اسٹائل رکھنے کا فیصلہ کیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *